Klargjør siden...

Er du vår nye kollega? Til våre kontorer på Stranda, Brattvåg og Ulsteinvik søker vi deg som vil bli en del av Sunnmøres største kompetansemiljø innen revisjons- og rådgivningstjenester!

Publisert: 19.11.2024 kl 10:27 - Sist endret: 19.11.2024 kl 11:05

Om stillingen

Fast
Heltid
Privat sektor

Hvem er vi?

BDO er et av Norges største revisjons- og rådgivningsselskap, og har over 2200 medarbeidere fordelt på 60 kontorer. Vi skal gjøre en positiv forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. BDO skal være en reell bidragsyter i arbeidet for å realisere FNs bærekraftsmål, og med våre 40 000 kunder både kan og vil vi påvirke!

På Sunnmøre har BDO kontorer i Ålesund, Ulsteinvik, Stranda og Brattvåg. Vår lokale tilstedeværelse gjør at vi er raskt tilgjengelig for våre kunder. Som den største leverandøren av revisjons- og rådgivningstjenester i distriktet har vi både kompetanse og lokalkunnskap til å forstå de utfordringer kundene våre står overfor. Slik bidrar vi til å skape gode resultater og gode kundeopplevelser.

Vi søker nå etter nye kollegaer på våre kontorer på Stranda, Brattvåg og Ulsteinvik.

Hva gjør denne stillingen så spennende?

• Ansvar for et bredt spekter av kunder i lokalt næringsliv i egen kundeportefølje.

• Mulighet for prosjektlederansvar med god støtte fra kollegaer.

• Mulighet for å jobbe både selvstendig og i team, der man i samarbeid med andre sørger for kontinuerlig utvikling i hvordan vi løser oppdrag både på tvers av geografi og forretningsområder.

Hva kan vi tilby deg?

Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:

Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode, utfordrer hverandre og hjelper hverandre, slik at alle opplever mestring og utvikling i hverdagen. Samtidig har vi et godt sosialt miljø på tvers av kontorene på Sunnmøre, med ulike sosiale arrangementer som gjennomføres jevnlig gjennom året.

Hver dag er ulik. Hos oss får du du jobbe med små og store kunder. Våre kunder representerer et tverrsnitt av det lokale næringslivet, og man får en variert arbeidshverdag der man jobber med ulike problemstillinger i mange forskjellige bransjer og fag. Vi samarbeider også tett med alle kontorene på Sunnmøre, og man vil jobbe i team på tvers av lokasjoner.

Fleksibiliteten. Vi legger opp til stor grad av fleksibilitet i utførelsen av jobben, både med fleksitid og med hvor man utfører jobben.

Utviklingsmulighetene. Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess.

En arbeidsplass i en region med et fantastisk næringsliv, flott natur og godt kulturliv. Det sunnmørske næringsliv er kjennetegnet av sterk gründerånd, innovasjon og entreprenørskap, og det er utrolig spennende å få jobbe tett på det lokale næringslivet. Samtidig er vi omgitt av en fantastisk natur, som innbyr til turer og friluftsliv både sommer og vinter. Regionen har også et godt og variert kulturtilbud. Alt dette gjør Sunnmøre til en flott plass både å jobbe og leve.

I tillegg tilbyr vi kortere arbeidsdager fra juni til august og gunstige pensjons- og forsikringsordninger.

Hvem er du?

Vi søker primært deg som har jobbet i noen år og som har høyere utdanning innen regnskap og revisjon, eller annen relevant utdanning. Vi vil også vurdere nyutdannede med relevant utdanning uten arbeidserfaring. Vi er ute etter deg uansett erfaringsnivå, og for den rette kandidaten tilpasser vi kundeportefølje, arbeidsoppgaver og utfordringer ut fra ambisjoner, kompetanse og ønsket utvikling. Kanskje dette er din mulighet til å utvikle deg faglig og ta ditt neste steg i karrieren? Vi jobber mye i team og med kunder, så det er en fordel om du er flink til å kommunisere og samarbeide med andre. Vi verdsetter kundekontakt høyt, og det er en fordel om man har erfaring med kundearbeid fra tidligere. Det vil også komme godt med om du har interesse for teknologi og liker å utforske alternative løsninger til etablerte systemer.

Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på i BDO. Om du i tillegg har et ønske om å utvikle deg både faglig og personlig, oppfordrer vi deg til å søke!

Vi tror på at forskjeller i bakgrunn, utdanning og perspektiver gjør oss bedre. Om du er usikker på om du kvalifiserer til stillingen, oppfordrer vi deg likevel til å søke!

Hvordan søker du?

Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i søknadsportalen vår. Vi går gjennom søknader fortløpende frem til fristen.

SØKNADSFRIST: Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende

BDO er et globalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer i over 160 land. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder i Norge har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.

Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.

Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.

Kontaktpersoner:

Erik Langlo-Johansen
Partner Revisjon
Erik.Langlo-Johansen@bdo.no

Einar Giljarhus Løkken
Partner Revisjon
einar.lokken@bdo.no

Vis flere ledige stillinger fra samme utlyser

Vis alle ledige stillinger

Hvis du ønsker å gjøre endringer på en stillingsannonse du har meldt inn må du kontakte oss.

Annonse
Annonse